keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Hääkengät ja kenkärakkaus

Mä olen aina ollut kenkäihminen. RA-KAS-TAN kenkiä, ja mulla on aika tiukkojakin vaatimuksia kenkien suhteen. Ok, kaikki tietää että kenkien pitää näyttää hyvältä, mutta se istuvuus. En ole eläessäni tilannut kenkiä netistä. Yksi suurimmista haaveistani on Louboutinit, mutten niitäkään ole päässyt sovittamaan ja netistä en tasan tilaa mitään. Kamalaa edes ajatella, koska mun lättäjalan kohdalla netistä tilaaminen tietäisi lähes poikkeuksetta myös palauttamista. Mä olen töissä Kookengässä, ja tänä syksynä varsinkin on huomannut miten monien tosi hyvien merkkien lestit on muuttunut jotenkin niin pieniksi, ettei nekään ole enää sopivia. Todella ärsyttävää, kun tällaiselle leveälestisemmälle jalalle on muutenkin niin vähän kenkiä! 

Louboutinit on tosiaan ollut mun unelmakengät ehkä enemmän arkikäyttöönkin. Mä rakastan korkkareita, ja sitten kun tarvisi jotkut hyvät matalat kävelykengät niin ainoa kaapista löytyvä vaihtoehto on lenkkarit. Kun ei löydy niin ei löydy! Korkkareiden kerääminenkin on ollut ihan jäätävä duuni, ja vuosien työn takana. Nyt alkaa olemaan jo ihan hyvät vaihtoehdot niin arkeen kuin juhlaan, ja päässä alkaa pyöriä lähinnä näitä vähän arvokkaampia vaihtoehtoja. 



Tähän väliin mun täytyy ehkä läväyttää, että meille ei ole tulossa enää häitä. Hääpäätöstä seurasi lähes välitön ahdistus jota yritin purkaa hääsuunnitteluun - aika loogista eikö? Häiden sijaan meitä odottaa muutto eri osoitteisiin. Erotaan sovussa, kaikki on puhuttu läpi. Mä menen vain kerran naimisiin, ja tää ei tuntunut nyt ihan just siltä keissiltä. Sori kaikki häämaailman tutut - tässä syy miksen halunnut päättää yhtään mitään. :D 

Mutta hei, firma jatkuu, elämä jatkuu, hääblogi jatkuu! Katsotaan nyt missä määrin, varmaan enemmänkin jatkossa hääblogilistauksen ylläpitona, sekin tuli vihdoin päivitettyä! Käy ihmeessä linkkaamassa omasi tuonne kommentteihin, niin saadaan kaikille lisää luettavaa! Tännekin siis jossain määrin jatkan kirjoittelua, mutta ihan just nyt ei kiinnosta omien häiden suunnittelu ja paneudun mielelläni ihan kaikkeen muuhun. Mun arkijuttuja pääsee lukemaan mun VÄRIKÄSTÄ -blogista, joka päivittyy huomattavasti ahkerammin. 

Eniveis, mun hääkengät tulee ehdottomasti myös olemaan Louboutinit, sen näkee sitten mitkä niistä. Löytyykö muita kenkärakastajia? ;) 

3 kommenttia:

  1. Äh, mulla on myös vähän hankalammat jalat. Mitkään avokkaat tai remmittömät korkkarit eivät meinaa pysyä jalassa. Olen kolmet sopivat kunnon korkkarit löytänyt ja yhdet niistä oli onneksi hääkengät. On nää kenkäjutut hankalia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On!! Mulla on ongelma oikeastaan vain niissä varpaista avonaisissa kengissä, kuten monilla muillakin. Sormet ristissä että Loubit sopii jalkaan, tai tulee kipeä hääpäivä :D

      Poista
  2. On hyvä huomata ennen häitä ettei tahdokaan naimisiin, nolompi olis huomata alttarilla ettei se henkilö ollutkaan se sun oikea :) Eli onnea hyvästä (toivottavasti) päätöksestä ja tsemppiä kenkäostoksille ;)

    VastaaPoista